Tanusított IratkezelésTanusított Iratkezelés
Tanusított Iratkezelés
Tanusított iratkezelés
  • Iratkezelési könyv
    • Szerzők
    • Tartalom
    • Megrendelés
  • Képzések
    • Szemináriumok
    • E-learning kurzusok
  • Tudásbázis
  • Blog
  • Online vizsga
    • Teszt kitöltése
    • E-learning kurzusok
Bejelentkezés
  • Iratkezelési könyv
    • Szerzők
    • Tartalom
    • Megrendelés
  • Képzések
    • Szemináriumok
    • E-learning kurzusok
  • Tudásbázis
  • Blog
  • Online vizsga
    • Teszt kitöltése
    • E-learning kurzusok
dr. Kissné dr. Szabó Krisztina

DR. KISSNÉ DR. SZABÓ KRISZTINA

Belügyminisztérium, Iratkezelési és Adatvédelmi Főosztály, Iratfelügyeleti Osztály
osztályvezető

AZ IRATKEZELÉSI KÉZIKÖNYV TÁRSSZERZŐJEKÉNT BEMUTATKOZIK: DR. KISSNÉ
DR. SZABÓ KRISZTINA

2003-ban végzett a Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán. 2004 februárjától a Belügyminisztérium Jogi Főcsoportfőnökségére került jogi koordinációs szakterületre. A későbbi 335/2005 (XII. 29.) Korm. rendelet tervezete, mint koordinációs feladat került az asztalára. 2006-ban a vezetésével létrejött a Kormányzati Iratkezelési Felügyelet a Belügyminisztériumban. Fontosnak tartja az iratkezelés, mint szakterület elismertségének emelését, az azzal foglalkozók tudásának növelését. A Corvinus Egyetem gondozásában gyakorlati alapú, akkreditált képzést vezetett. 2010-2015-ig a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium, majd a Miniszterelnökség állományában a területi közigazgatás átalakításával foglalkozott, de iratkezelési szakterületen folyamatosan tartott kis csoportos képzéseket, konzultációkat. Jelenlegi pozícióját 2015 augusztusától tölti be.

quot_1_tanusitott_iratkezeles

Az iratkezelés jellemzően háttértevékenység, amely a szervezet szakmai tevékenységét segíti, támogatja. Az informatika világában azonban a határok elmosódnak, a szabályok összeérnek, és az egyes ágazatoknak elkerülhetetlenné válik az együttműködés. Ahhoz, hogy partnerek tudjunk lenni, ismernünk kell a valamennyi szereplő szempontrendszerét. Ezt a megismerést segíti e könyv és a kapcsolódó előadássorozat.

quot_1_tanusitott_iratkezeles

AZ IRATKEZELÉSI KÖNYVBEN AZ ALÁBBI TÉMÁK SZAKÉRTŐJE:

  • A köziratok kezelésének ellenőrzési rendje
  • A fővárosi és megyei kormányhivatal ellenőrzési tevékenysége
  • A belügyminisztérium ellenőrzési tevékenysége
  • A köziratok kezelésére vonatkozó ellenőrzés menete
  • A köziratkezelés ellenőrzésének eszközei, módszere
iratkezeles_villanykorte_ikon_feher

SZÍVESEN BŐVÍTENÉ TUDÁSÁT A FENTI TÉMÁKBAN?

Rendelje meg a legfrissebb jogszabályokra épülő,
352 oldalas iratkezelési kézikönyvünket, melyet
kezdő és haladó iratkezelési szakembereknek
egyaránt ajánlunk!

KAPCSOLAT

Küldjön e-mailt!
info@tanusitottiratkezeles.hu
Iratkezelési könyv megrendelés
E-book megrendelés

TANÚSÍTOTT IRATKEZELÉS

Iratkezelési kézikönyv szerzői

Kérdezzen szakértőinktől!

Élő iratkezelési szemináriumok

Iratkezelési tudásanyagok letöltése

Iratkezelési jogszabálygyűjtemény

IRATKEZELÉSI BLOG
  • E-aláírással ellátott munkaügyi dokumentumok Ügyfélkapura küldése – Szakértőnk válaszol
    2020-08-28
  • A levéltári törvény hatálya nonprofit társaságok esetében – Szakértőnk válaszol
    2020-08-28
  • Elektronikusan aláírt dokumentumok hosszú távú megőrzése – Szakértőnk válaszol
    2020-08-28
  • Gyűjtőszámos iktatás – Szakértőnk válaszol
    2020-08-28
  • POSTA PAKK fejlesztések
    2019-10-21
  • HOSSZÚTÁVÚ HITELESÍTÉS – kérdések és válaszok
    2019-10-21
iMPRESSZUM

Adatvédelmi Nyilatkozat

Általános Szerződési Feltételek

Süti

© Copyright 2020 tanusitottiratkezeles.hu | Minden jog fenntartva.
A weboldalon sütiket (cookies) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A honlap további használatával Ön hozzájárulását adja a sütik használatához.OkTudjon meg többet az oldalon használt sütikről.